איך זה עובד?

ההרשמה למאגר שלנו היא תהליך פשוט בו אנו נדריך אתכם בכל שלב ושלב ונספק תמיכה מקיפה כדי לענות על כל שאלה  ובקשה. כל זה ע״מ שתקבלו את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ותמיכה בכל שלב בתהליך.

01

הרשמה למאגר

ניתן להשאיר פרטים ראשוניים דרך הטופס 

או בשיחה טלפונית במוקד שמספרו: 0733-744-695

02

משאירים פרטים

בשלב זה נבקש מכם פרטים כלליים על המועמד/ת: גיל, מקום לימודים, מקום מגורים, עיסוק ההורים, אחים ואחיות ועוד .

כמו כן תתבקשו לפרט בקצרה מהו הרקע הרפואי שאיתו מתמודד/ת או התמודד/ה המדובר/ת.

בנוסף נבקש שתשלחו לנו את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטים והעדכניים  אודות המחלה איתה אתם מתמודדים .

חיסיון מובטח באחריות מלאה. אף אחד לא ייחשף לפרטים אלו מבלי שנקבל את אישורכם.

03

פגישת היכרות

לפני שתיכנסו למאגר השמות תתקיים פגישה פרונטלית עם אחת משדכניות הארגון על-מנת שנוכל להתרשם באופן אישי מסגנון הבחור/ה וכך תקבלו מאיתנו רק הצעות מתאימות. הפגישה יכולה להתקיים במתכונת אחד על אחד או בליווי ההורים, לבחירתכם.

04

אתם במאגר

לאחר שקיבלנו את הנתונים האישיים ואת כל המידע הרפואי הנחוץ והשדכנית התרשמה באופן אישי מהבחור/ה, נכנסתם למאגר הפעיל שלנו.

המאגר בנוי כתוכנה חכמה ומתקדמת המסייעת לשדכניות הארגון להצליב נתונים ולבצע התאמה מרבית. למותר לציין כי הנתונים במאגר מאובטחים ביותר ולא יוצאים החוצה בשום אופן.

05

הצעת שידוך

כאשר השדכנית חושבת על הצעה מתאימה , היא פונה בתחילה ליועץ הרפואי. היועץ בוחן את הפרטים ומאשר או דוחה את התאמת השידוך מבחינת רמת הסיכון, רמת וסוג ההשלכות, היבטים של גנטיקה, ועוד.

לאחר שהתקבל אישור מהיועץ, השדכנית תפנה אליכם עם ההצעה אך עדיין לא נחשוף את הבעיה הרפואית במלואה. כאמור אנחנו לעולם לא 'זורקים שמות', אלא מציעים רק הצעות רציניות בעלי התאמה מושלמת הן מבחינת האופי והסגנון והן מבחינה רפואית.

06

בירורים כלליים

את הבירורים הכלליים תערכו כמו בכל שידוך. תקבלו מספרי טלפון של חברים, שכנים, מחותנים, ומורות או רבנים, דרכם תוכלו לקבל מידע על האופי והסגנון של המוצע/ת.                                                                                                                 חשוב מאד לא לשוחח איתם על הרקע הרפואי. לעיתים הם לא יודעים על כך דבר ואנו לא רוצים לגרום לחשיפת פרטים אישיים ללא צורך.

07

שיחה עם היועץ

ההצעה נשמעת לכם? בשלב זה תיפגשו עם היועץ באופן פרונטלי או באמצעות שיחה  טלפונית שבה הוא ייתן לכם הסבר מקיף וסבלני אודות ההתאמה הרפואית של ההצעה ויפרט על הרקע הרפואי של הצד השני ועל מכלול ההשלכות שלו.
כמובן שמתן המידע הרפואי יהיה אך ורק לאחר שהצד השני ייתן את הסכמתו לכך.

08

בירורים רפואיים

אם תאשרו להתקדם עם ההצעה, תקבלו את המידע הרפואי המלא של הצד השני. בלי הסתרות ובלי טיוחים. הכול על השולחן, גלוי וישיר.

אנו נסייע ונעמוד לצדכם בכל מה שתבקשו – חוות דעת רפואית נוספת, בדיקות מעמיקות, התייעצויות עם גורמים רפואיים נוספים וכן הלאה.

09

פגישות

לאחר אישור הדדי של שני הצדדים, ניתן להתקדם לפגישות שמתנהלות דרך השדכנית כמו כל שידוך. השדכניות המקצועיות והמנוסות של הארגון ילוו אתכם ברגישות ובתבונה לאורך כל שלבי השידוך .

10

שוברים צלחת!

מזל טוב! הגענו לרגע המיוחל של סגירת השידוך בשעה טובה ומוצלחת.

גם בשלב הזה הדיסקרטיות נשמרת. יש לנו שלל פתרונות יצירתיים כדי שמי שלא צריך לדעת לא ידע שהשידוך נרקם באמצעות הארגון .

שאלות נפוצות

כל מי שהיה חולה בעבר או חולה כיום בכל סוג של מחלה גופנית בכל דרגת חומרה שהיא, החל ממחלות קלות ועד למחלות מסכנות חיים.

כמו כן בחורים או בחורות שאינם בעלי רקע רפואי אך  מוכנים לשמוע הצעות בסגנון זה, מקומָם איתנו .

יודגש, כי נכון להיום אנו לא עוסקים בבעלי התמודדויות ומחלות נפשיות אלא במחלות גופניות בלבד. בעתיד אנו מתכננים לפתוח מחלקה נוספת לטיפול גם במקרים כאלו.

במאגר קיימים בחורים ובחורות שחולים או חלו בסרטן לסוגיו השונים, אפילפסיה, צליאק, קרוהן, קוליטיס, סוכרת, טרשת נפוצה, לקויות שמיעה, לקויות ראייה, בעיות פוריות בשלל רמות חומרה, נכויות גופניות, CP, CF, ועוד.

אנחנו מחתנים אנשים, לא מחלות.

 

כמו בכל שידוך רגיל, תחילה אנו בוחנים את ההתאמה הבסיסית מבחינת אופי וסגנון, התאמה של סגנון משפחות ודרישות כספיות.

לאחר מכן אנו מצליבים ובוחנים את התאמת מצבם הרפואי של שני הצדדים כדי שתהיה הלימה וסבירות בהיבט הרפואי .

לצורך כך היועץ הרפואי בוחן קריטריונים כמו דרגת חומרה, רמת סיכון, סיכוי לחזרת המחלה, השפעות על פוריות, השלכות על תפקוד, סיכון גנטי, ועוד.

מילת המפתח אצלנו היא דיסקרטיות.

אנחנו מבינים לחלוטין את הרגישות והחששות של בעלי הרקע הרפואי ולכן השימוש במידע נעשה בצורה הכי מקצועית. המידע לא מועבר לאף גורם חיצוני, מי שחשוף אליו אלו רק הגורמים המקצועיים בארגון שחתומים ומחוייבים לסודיות וחיסיון מידע.

גם כאשר אנו מציעים שידוך, כל אחד מהצדדים לא נחשף לפרטים של הצד השני אלא רק אחרי אישור  מהצד הראשון ובהתאם להתקדמות השידוך.

נכון להיום הרישום למאגר אינו כרוך בתשלום .

כמו כן כל תהליך הליווי אינו כרוך בעלות מצד הנרשמים.

במידה והשידוך ייסגר ישולמו כספי השידוכים בהתאם לתקנון הארגון.

לרוב, שדכנים המתעסקים בשידוכים 'רגילים' לא רוצים להיכנס לתחום של שידוכים עם מורכבות רפואית, וגם אלו שכן – לא תמיד יודעים לעבוד בצורה נכונה וחכמה במקרים רגישים אלו.

בנוסף, אין להם את הכלים שיש לנו; להעריך את רמת ההתאמה מבחינה רפואית, לתת מידע מהימן על הרקע הרפואי וההשלכות שלו, להתאים את מידת הסיכון, להבין בבעיות התאמה גנטיות, לדאוג לבדיקות וחוות דעת נוספות דחופות כאשר מרכיב הזמן הוא קריטי ועוד שלל יתרונות שאנו יכולים להעניק במסגרת מעטפת הליווי המלאה והמקצועית.

במאגר שלנו ישנם בחורים ובחורות משלל המגזרים והזרמים בציבור החרדי; חסידים, ליטאים, ירושלמים, ספרדים, תימנים ועוד.

כאשר אנו מציעים שידוך אנו מקפידים לא רק על התאמה רפואית אלא גם על התאמה בסגנון ואופי המשפחות והמוצעים.

השיטה שבה אנו עובדים מנטרלת מראש את הסיכוי להסתרת מידע. כל שם נכנס למאגר רק לאחר שהיועץ הרפואי קיבל את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ועבר על התיק במלואו.

אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה, וכך אנו פועלים לאורך הדרך. כאשר נציע לכם את השידוך תקבלו מאיתנו את המידע הנחוץ במלואו. הכול גלוי ומונח על השולחן.

לא נערוך בירורים רפואיים מבלי הסכמה ומחויבות של הצדדים לחשיפת מלוא המידע. אנו מחוייבים למסור רק מידע מהימן, ולכן במקרים כאלו נציע לשני הצדדים להירשם לארגון ולעבור את תהליך הרישום הרגיל בצורה מזורזת.

אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה, וכך אנו פועלים לאורך הדרך. כאשר נציע לכם את השידוך תקבלו מאיתנו את המידע הנחוץ במלואו. הכול גלוי ומונח על השולחן.

למרבה הצער, המציאות בשטח מגלה שהשיטה הזו לא מוכיחה את עצמה, ופעמים רבות מדי רק גורמת לשברון לב ולתחושה קשה שהסתרתם מידע וניסיתם 'להפיל בפח' את הצד השני.

מהסיבה הזו, גם אם הרב שלכם מאשר לכם לחשוף את המידע בשלב מאוחר, אנחנו נמליץ לעבוד לפי המתווה הקבוע שלנו שבו המידע מועבר בצורה אחראית ומבוקרת עוד לפני תחילת הפגישות. הדרך הזו הוכיחה את עצמה בעשרות מקרים כחכמה יותר, אנושית יותר, ויעילה יותר.

דילוג לתוכן